Přejít k hlavnímu obsahu

Den, kdy se budu mít ráda

Ženy s.r.o./16.11.2015

70 % českých žen přiznává „Nemám se ráda“ a sní o tom udělat konečně změnu! Proto ŽENY s.r.o. vyzývají všechny ženy a partnery ke sdílení společného cíle na podporu zvyšování sebevědomí českých a slovenských žen. Začínáme 16. ledna 2016 setkáním: „DEN, KDY SE BUDU MÍT RÁDA“

Fáze 1: KVANTITATIVNÍ VÝZKUM 

  • Celoroční kampaň zahájíme publikací výsledků velkého průzkumu mezi českými a slovenskými ženami k tématu jejich sebevědomí a celkově diverzity. 
  • S výsledky budeme pracovat na míru pro jednotlivé typy médií (infografika, tisková zpráva, rozhovory, PR články, příběhy vybraných žen). 
  • PR kampaň bude odkazovat na první velké setkání a akci pro ženy v Paláci Flora s názvem „DEN, KDY SE BUDU MÍT RÁDA“ dne 16. 1. 2016.

Fáze 2: KONCEPT AKCE

  • Setkání tisíce žen na základě sdílené zprávy / pomocí šeptandy (Word-of-Mouth) v Paláci Flóra. 
  • Den plný překvapení s edukativním programem, networkingem a hýčkáním. 
  • Speciální program po celém Paláci Flora včetně zapojení jednotlivých obchodů, kaváren a dalších partnerů mezi 14:00 až 21:00 hodin. 
  • Program je rozdělen s možností vlastního výběru na několik úrovní: 
  • Podnikatelkou být či nebýt? Matkou na plný úvazek Já jsem značka! 
  • Zdravým stylem k životní rovnováze 
  • Módní vychytávky pro každou příležitost i postavu.

Fáze 3: EDUKATIVNÍ NETWORKINGOVÁ SETKÁNÍ V REGIONECH 

  • Na výsledky průzkumu a setkání 16. 1. strategicky a tematicky navazujeme … 
  • Tematická setkání v Pracovnách ŽENY s.r.o. – od roku 2016 min. v deseti Pracovnách v ČR a SR. V každé Pracovně cca 10 setkání za rok, celkem tedy 100 setkání za rok 2016 po ČR a SR. 
  • Setkání probíhají vždy cca od 18:00 hodin s hodinovou přednáškou a pokračuje netwokring a brainstorming, zkoušení produktů, občerstvení, focení. Konec většinou 22:00 hodin.

Přidejte se do komunity žen, které sdílí své příběhy, zkušenosti a jsou si vzájemně inspirací a motivací. Těšíme se na vás! Více o projektu na www.zenysro.cz

Aktuální číslo
přihlásit se k odběru newsletteru
Přihlášení k odběru newsletterů
* povinná pole
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama