Přejít k hlavnímu obsahu

Konference Engage Prague 2017 očima global event manažerky

Připravila: Nga Luongová, foto: Klára Honzíková/12.5.2017
Konference Engage Prague českých Socialbakers se koná od 17. do 19.5. Jak probíhá organizace události světového měřítka? To nám poví global event manažerka Klára Honzíková.

1. Jaké byly vaše začátky kariéry? Jak jste se dostala do Socialbakers?

Už od malička jsem organizovala vše možné, mám to v genech po rodičích. Na chvíli jsem si odskočila k novinařině, kterou jsem původně studovala, ale v posledním ročníku jsem si přidala ještě jeden obor - public relations - a tím se oklikou dostala k marketingu a organizováním akcí. Začínala jsem na CzechInvestu, kde jsem pomáhala jak s akcemi pro zaměstnance, tak s předáváním různých ocenění. Poté jsem několik let strávila v OgilvyAction, kde jsem kromě jiného organizovala také svou první konferenci anebo třeba vánoční kamion pro Coca-Colu. A po Ogilvy přišly 4 roky práce na volné noze, než mě ulovili Socialbakers. Bylo to takové osudové setkání - uletělo mi letadlo do Belgie, a tak jsem se mohla potkat s Honzou Řežábem (zakladatelem Socialbakers), který mě hned na místě do firmy přijal.

2. Jak vypadá běžný den global event manažerky? Co vás nejvíce naplňuje a baví na vaší profesi? Jaké jsou největší výzvy v tomto oboru?

Záleží, v jaké fázi plánování zrovna jste. Většinou mívám na přípravu cca 4 měsíce. Během prvních dvou je to relativně poklidné, ale čím blíže jsme akci, tím více je práce. I když i slovo “poklidné” je dost relativní - pro spoustu lidí zvenčí by to byl blázinec už na začátku. Nejvíce mě baví poslední 2-3 týdny před akcí. To už jste v rozjetém vlaku a musíte makat na 150%, protože datum neposunete a všechno musí být připravené. Samotný týden, ve kterém se akce koná, je pak úplně nejlepší, protože se všechny přípravy zhmotní. Sice člověk spí tak tři hodiny denně, ale adrenalin a energie všech okolo vás udrží na nohou. Úplně největší výzvou pak pro mě bylo uspořádání 10 konferencí na 5 kontinentech během 20 dnů v roce 2013.

3. Jak sledujete a vnímáte vývoj i vliv Socialbakers?

Samozřejmě to “po očku” sleduji a za těch pár let ušli pořádný kus cesty. Když jsem nastoupila v září 2012, byly jsme parta 50 lidí v jedné vile na Vinohradech. Teď je nás přes 300 po celém světě s úžasným portfoliem klientů, kterým díky našim produktům pomáháme být lepší na sociálních sítích. A také děláme dobré jméno České Republice, k čemuž samozřejmě přispívá i organizace konference Engage Prague, na kterou se už třetím rokem sjíždí lidé z celého světa.

4. Jak probíhají přípravy světových konferencí Engage?

Ty velké Engage konference, které děláme 2-3 ročně, potřebují ideálně 6 měsíců na přípravy. Začíná se místem a termínem, poté se zvou řečníci a řeší se obsahová stránka konference. Zhruba 4 měsíce do akce se ke mně přidá produkční tým, který řeší technickou stránku, branding, transporty apod. Je potřeba připravit webové stránky, registrace, začít komunikovat a zvát účastníky. Jde o velmi komplexní projekty, kdy plány a rozpočty mívají několik set položek.

5. Na co se mohou těšit návštěvníci letošní pražské konference?

I letos klademe důraz na vzdělávání - ať už v rámci workshopů, kterých pořádáme ve středu 17. a ve čtvrtek 18. května celkem 24 anebo i během hlavní konference v pátek 19. května, kde vystoupí necelá dvacítka zahraničních speakerů. Snažíme se do Česka přivézt ty nejlepší z nejlepších a ani letos tomu nebude jinak. Budete si moci například vyslechnout přednášku od Laury Miller, která spravovala sociální sítě prezidentu Obamovi, anebo zažít workshop s Veronicou McGregor z NASA. O doprovodný program se letos postará skupina Loser(s), vizuální stránku konference si vzali pod svá křídla organizátoři Signal Festivalu. Určitě to bude stát za to.

Image and video hosting by TinyPic

 

Aktuální číslo
přihlásit se k odběru newsletteru
Přihlášení k odběru newsletterů
* povinná pole
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama